Splošni pogoji

1. Splošni pogoji poslovanja

Namen splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine Odeja® je jasno definirati pravice in obveznosti uporabnikov spletne trgovine Odeja® (v nadaljevanju: spletna trgovina) pri uporabi spletne trgovine, naročanju, nakupu in prodaji blaga in storitev, ki so na voljo, ter poslovni odnos med družbo Odeja d.o.o. in uporabnikom spletne trgovine. 

V skladu z določbami zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij, je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju: potrošnik ali kupec potrošnik).

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med Odeja d.o.o. in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga, ki so na voljo v spletni trgovini.

Nakup, opravljen prek spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji. Za medsebojna pravna razmerja se neposredno uporablja vsakokrat veljavna zakonodaja, ne glede na določila teh pogojev poslovanja ter tudi če so ti pogoji v nasprotju z vsakokrat veljavno zakonodajo.

Dostavo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, zagotavlja Odeja d.o.o. prek svojih lastnih virov in/ali prek pogodbenih partnerjev na ozemlju Republike Slovenije.

Pred zaključkom nakupa oz. oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s temi pogoji poslovanja, sicer naročila ne more oddati. 

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadar koli dopolnijo z novimi določili, zato kupcu predlagamo, da jih prebere pred vsakim nakupom in si jih natisne ali shrani na primeren lasten trajni nosilec podatkov. Vsaka različica pogojev poslovanja je posebej datirana. Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, veljavni ob oddaji naročila.

Zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta se ponudba v spletni trgovini ažurira ter spreminja pogosto in hitro. Odeja d.o.o. si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnega blaga, ki so navedene na embalaži blaga, zato Odej d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake v podatkih ali tiskarske napake. 

Vse Slike v spletni trgovini in katalogih so simbolične, poleg tega si Odeja d.o.o. prizadeva zagotoviti ustrezne slike vsega prodajnega blaga na svoji spletni strani. Morebitne estetske razlike med sliko in dejanskim blagom ne vplivajo na specifikacijo samega blaga.

 

2.Registracija in prijava uporabnika spletne trgovine Odeja.si

Registracija pomeni samo prvi vpis v bazo podatkov, kjer uporabnik vpiše zahtevane podatke in poda soglasje k danim pogojem poslovanja in potrdi seznanjenost z njihovo vsebino. S tem nastane uporabniški račun (v nadaljevanju: uporabniški račun), uporabnik pa s tem postane registriran uporabnik (v nadaljevanju: registriran uporabnik). 

Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo ter da je uporabnikov elektronski naslov že potrjen v bazi (aktiviran). V okviru prijave je potrebno za vsak nadaljnji vpogled v poslovanje vpisati le elektronski naslov in geslo, uporabnik pa si geslo lahko naknadno po želji spremeni. 

Kreacija uporabniškega računa ni pogoj za oddajo naročila in izvedbo nakupa v spletni trgovini. Nakup preko spletne trgovine lahko namreč brez uporabniškega računa kot gostje opravijo tudi neregistrirani oz. neprijavljeni uporabniki (v nadaljevanju: gostje). Za potrebe oddaje naročila in izvršitve nakupa preko spletne trgovine mora neprijavljeni uporabnik oz. gost oddati vse podatke kot so opredeljeni v teh pogojih poslovanja. 

Uporabnik lahko uporabniški račun ustvari v postopku registracije in sicer z vnosom tam zahtevanih osnovnih podatkov. Z označitvijo ustreznega polja v okviru registracije uporabnik potrjuje, da je skrbno prebral vsakokrat veljavne splošne pogoje, se z njimi strinja in jih v celoti sprejema ter s sprejemom pogojev poslovanja potrjuje, da je dopolnil starost 15 let in izpolnjuje ostale pogoje za izvedbo spletnega nakupa, določene s temi pogoji poslovanja.

Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, lahko zahtevek pošlje na eprodaja@odeja.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Uporabnik lahko registrira uporabniški račun med postopkom nakupa v spletni trgovini.

Obvezni podatki, so nujno potrebni za nadaljnje postopke prijave in komunikacijo pri poslovanju z registriranim uporabnikom ter za druge vrste obdelav, skladno z namenom in pravnimi podlagami, in so označeni z zvezdico ali s sporočilom, da je polje obvezno. V primeru, da uporabnik ne želi posredovati kateregakoli obveznega podatka v postopku registracije uporabniškega računa, ne bo mogel ustvariti uporabniškega računa, nakup pa bo lahko opravil zgolj kot gost.

Uporabnik lahko kadarkoli prekliče svoj uporabniški račun  na način, da  to pisno sporoči na naslov Odeja d.o.o.,  Kidričeva 80, 4220 Škofja Loka, s pripisom »preklic uporabniškega računa« ali po elektronski pošti na elektronski naslov eprodaja@odeja.si,  s pripisom »preklic uporabniškega računa«. Po dokončni potrditvi preklica uporabniškega računa, bo uporabniški račun deaktiviran. Preklic preklica uporabniškega računa ni mogoč, temveč lahko uporabnik v skladu s temi pogoji poslovanja zgolj ustvari oz. registrira nov uporabniški račun. Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega uporabniškega računa in mora sam poskrbeti za ustrezno varovanje uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Osnovni podatki Odeja d.o.o. so:

Firma: ODEJA, tovarna prešitih odej, d.o.o.

Skrajšana firma: ODEJA d.o.o.

Naslov: Kidričeva 80, 4220 Škofja Loka

Davčni zavezanec: DA

ID številka za DDV: SI69841187

Matična številka: 2274914

TRR SI56 3400 0101 8436 441, Banka Sparkasse d.d.

Podjetje Odeja d.o.o. je zapisano v sodni register pri Ookrožnem sodišču v Kranju pod številko 1/08574/00

Telefonska številka: +386 (0)4 51 30 150

Elektronska pošta: info@odejai.si    

 

Dostopnost informacij (povzetek)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. Identiteto podjetja (ime, sedež podjetja, številko registra),
  2. Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, e-pošta),
  3. Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. Dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. Pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. Način plačila in dostave
  8. Časovno veljavnost ponudbe,
  9. Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  10. Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

3.Cene v spletni trgovini Odeja.si

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila v rubriki »Dostava«.

Cene v spletni trgovini so lahko spremenjene na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev, kar predstavlja zlasti, vendar ne izključno, vpis promocijske kode.

Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini. Spletne in akcijske spletne cene v spletni trgovini se lahko razlikujejo od rednih in akcijskih maloprodajnih cen v maloprodajni mreži (fizična prodajna mesta). Odeja d.o.o. si pridržuje pravico do dnevnih in tudi znotraj-dnevnih sprememb cen brez predhodnega obvestila. 

Vrste cen: 

  • Spletne cene so redne cene posameznega blaga in storitev, kot so objavljene v spletni trgovini.
  • Akcijske spletne cene so cene, ki veljajo za vse kupce v spletni trgovini v obdobju trajanja akcije, bodisi, da je cena javno določena, ali ima kupec popustno kodo na podlagi katere se izpiše akcijska spletna cena.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem spletne trgovine. Popust pri posameznem blagu oz. storitvi in koda za popust se načeloma ne seštevata, razen če bo to izjemoma izrecno navedeno. Pogodba o nakupu med Odeja d.o.o.  in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Odeja d.o.o. potrdi naročilo oz. kupec prejme obvestilo »Potrdilo naročila«. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo za Odejo d.o.o. in kupca. 

Vsak kupec se mora pred potrditvijo naročila seznaniti s temi splošnimi pogoji ter se šteje, da v kolikor je v postopku nakupa soglašal s temi splošnimi pogoji in potrdil naročilo, da je prebral te pogoje in je z njimi seznanjen.

 

4.Nakupni proces v spletni trgovini Odeja.si

Ko kupec izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb »Oddaj naročilo« odda naročilo, mu spletna trgovina samodejno ustvari in pošlje elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila (številka naročila, podatki kupca, izdelki, cene, količine,...). V primeru, da bo kupec plačal po povzetju ali prek PayPal storitve, mu bo ponudnik nakupljene izdelke poslal v največ 5 (petih) delovnih dneh po potrditvi naročila s strani ponudnika. V primeru, da bo kupec plačal prek predračuna, se mu bo ponudnik nakupljene izdelke poslal v največ 5 (petih) delovnih dneh po prejemu nakazila na transakcijski račun ponudnika.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila še pred prejemom blaga, mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika na telefonsko številko 04 51 30 155 (med 8:00 in 15:00 uro vsak dan razen sobote, nedelje in prazniki) ali na e-naslov eprodaja@odeja.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-naslova.


Naročanje v spletni trgovini poteka prek interneta 24 ur dnevno in 7 dni v tednu. Blago lahko izbirate in naročate s seznama blaga na spletnih straneh Odeja d.o.o. Vse blago, navedeno na teh straneh, je na voljo do odprodaje zalog ali ukinitve prodaje posameznega blaga.

Postopek nakupa je preprost in ga lahko opravite kot registriran uporabnik z uporabo uporabniškega računa ali  brez uporabniškega računa kot gost z vpisom zahtevanih osebnih podatkov pred oddajo vsakega posameznega naročila.

Uporabniški račun omogoča pregled vseh oddanih naročil in hitrejšo oddajo spletnega naročila s pred izpolnitvijo polj z osebnimi podatki ter druge funkcionalnosti, kar velja samo v primeru če ima uporabnik shranjene podatke v Google računu.

Oddaja naročila kot gost omogoča oddajo spletnega naročila brez uporabniškega računa, tj. brez registracije ter prijave z uporabniškim računom.

Naročilo je  mogoče oddati v 2 preprostih korakih, ki sta opisana v nadaljevanju:

 

a.Košarica

Na tem zaslonu lahko pregledate blago, ki ste ga predhodno dodali v košarico. Pri vsakem blagu lahko spreminjate želeno količino ali jih odstranite iz košarice.

V Košarici imate možnost vnosa »koda popusta«.

V kolikor boste izbrali NADALJUJTE NA PLAČILO vas bo spletna stran preusmerila na zadnji preprost korak oddaje naročila, ki se nanaša na podatke za dostavo in način plačila.

 

b.Zaključek nakupa

V tem preprostem zadnjem koraku kupec izpolni podatke za dostavo in način plačila ter potrdi nakup s klikom na Oddaj naročilo. Za oddajo naročila se mora strinjati s politiko zasebnosti in splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine Odeja.si.

 

PODATKI ZA DOSTAVO

V tem koraku boste nakup lahko opravili kot gost ali kot registrirani uporabnik. Prav tako se boste lahko vpisali kot nov uporabnik.

Če se še niste registrirali in prijavili v spletno trgovino, boste pred zaključkom/dokončanjem nakupa morali izbrati način nadaljevanja nakupa – bodisi s prijavo z uporabniškim računom (ali registracijo novega uporabnika) ali z nakupom kot gost.

Pri registraciji novega uporabnika se boste morali strinjati s politiko zasebnosti in pogoji poslovanja.

Pri vnosu podatkov boste imeli možnost uporabiti drugi naslov za dostavo od vašega naslova navedenega pri registraciji.

 

DOSTAVA

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika zavezujoč. Ob dobavi mora kupcu nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. 

V primeru, da kupca (prejemnika) v času dostave ni na naslovu, je možno paket prevzeti na poslovalnici Pošte (na katero je bil paket naslovljen) v 15 dneh. Če kupec (prejemnik) paketa ne prevzame v 15 dneh, se ta vrne nazaj ponudniku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Stroški dostave

Slovenija

  • Ob nakupu izdelkov v vrednosti do 19,99 EUR je strošek dostave 3 EUR.
  • Ob nakupu izdelkov v vrednosti 20 EUR ali več, je dostava brezplačna.

Hrvaška

  • Ob nakupu izdelkov v vrednosti do 149,99 EUR je strošek dostave 7 EUR.
  • Ob nakupu izdelkov v vrednosti 150 EUR ali več, je dostava brezplačna.

Države EU in druge države

  • Stroški dostave se glede na državo spreminjajo in bodo vidni ob izbiri države pred plačilom nakupa.
  • Stroški dostave se obračunajo po dejanskem ceniku Pošte Slovenije.

 

PLAČILO

  1. Z gotovino ob plačilu po povzetju
    2. Z nakazilom na račun ponudnika po predračunu oz. ponudbi
    3. S plačilnimi in kreditnimi karticami preko storitve SIY Payment
    4. Prek storitve PayPal

 

Ob zaključku naročila z izbiro potrditvenega polja potrjujete, da ste prebrali in v celoti razumete pogoje poslovanja in jih sprejemate, pa tudi, da ste starejši od 18 let in da vam ni odvzeta poslovna sposobnost.

S klikom na gumb »oddaj naročilo« zaključite postopek nakupa.

Po zaključenem nakupu na spletni strani boste preusmerjeni na zahvalno stran, kjer bodo podatki o potrjenem naročilu, prav tako pa boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi.

Pogodba o nakupu med Odeja d.o.o. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Odeja d.o.o. potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo »Potrditev naročila«). Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za Odeja d.o.o in kupca. Pogodba o nakupu je sklenjena v slovenskem jeziku. Kupec je o statusu naročila obveščen preko prek e-pošte. Statusi naročila so: v obdelavi, v pripravi, zaključeno. O vseh spremembah posameznih statusov bo kupec obveščen preko e-pošte.

 

5.Ponudba in veljavnost ponudbe

 

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.


Ponudba v spletni trgovini zajema različne skupine blaga in storitev, prikazane kot kategorije, ki so vidni na vsakem zaslonu.

Odeja d.o.o. si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če blaga ni več na zalogi ali v primeru kupčevega naročila blaga oz. storitev v količinah, ki niso običajna, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem mogočem času. 

Prav tako si Odeja d.o.o. pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu z Odeja d.o.o. v povezavi z oddanim naročilom oz. nakupom prek spletne strani, ob preteklih zlorabah sistema ali pretekli zlorabi pravice do vračila blaga ter v drugih primerih, opredeljenih v teh pogojih poslovanja. Oddana naročila bodo obdelana v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil oz. po načrtovanih časovnih terminih za prevzem blaga.

 

6.Plačilo 


Izbirate lahko med plačilom po povzetju, plačilom po predračunu, s plačilno kreditno kartico ali s plačilom preko platforme PayPal.

Pri plačilu po predračunu, ki ga boste prejeli po e-pošti, bo določen rok plačila predračuna. Po poteku roka za plačilo Odeja d.o.o. ne jamči rezervacije za naročene izdelke. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

V primeru nakupa blaga mora biti kupnina poravnana pred dostavo blaga. 

Po oddaji naročila ni mogoča sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, kar velja za vse načine plačila.

Pri naročilih, plačanih s kartico, vam bomo znesek bremenili na dan, ko boste oddali naročilo. Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo in se na gostujoči strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino. 

Varnost nakupa je zagotovljena tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. 

Pri svojem ponudniku plačilnih kartic preverite, ali je omogočena funkcija za spletno plačevanje s kartico, ki jo želite uporabiti.

 

7.Izdaja računa


Odeja d.o.o. mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. 

Po opravi spletnega nakupa bo kupec najprej na elektronsko pošto prejel potrdilo o naročilu, po odpremi blaga pa še račun v fizični obliki v dostavljenem paketu.

 

8.Popustna koda, brezplačno darilo in nagradne igre – velja za potrošnike

V spletni trgovini je možna uporaba popustne kode.

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu spletne trgovine ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril, do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen. Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, razen v kolikor je to navedeno drugače.

Popustne kode prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejene.

Popustna koda se ne prizna:

  • ob nakupu izdelkov in storitev v posebnih akcijah;
  • v posebnih primerih, ki jih določi Odeja d.o.o. glede na vrsto kode

Navodila za uporabo popustne kode: 

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti, in ga dodate v košarico.
  • V prvem koraku (Košarica) se nahaja polje za vpis popustne kode, v katero vpišite svojo kodo in kliknite na gumb nadaljujte s plačilom.
  • Popust se ob vpisu pravilne kode za popust označi samodejno.
  • Koda za popust znižuje celotno vrednost košarice ali vrednost posameznega izdelka ali linije izdelkov ali podobno, kar bo objavljeno v vsakokratni kodi.
  • Koda lahko znižuje tudi stroške dostave, ter se v posebnih primerih kode izključuje ali ne izključujejo, kar bo odvisno od vrste kode..

Kodo za popust lahko koristite tako registrirani uporabniki kot tudi goste spletne trgovine.

Odeja d.o.o. bo organizirala nagradne igre, pri čemer bo za vsako nagradno igro sprejela svoje pogoje nagradne igre. Ponudnik v svojih trgovinah, na svoji spletni strani ali prek družbenega omrežja Facebook večkrat organizira nagradne igre, za katere vsakič znova veljajo splošne določbe, objavljene istočasno s pričetkom igre. Vsaka igra je časovno omejena, pri čemer sta datum in ura pričetka in konca jasno določena in večkrat prek različnih objav posredovana kupcem. Udeleženci nagradne igre in prejemnik nagrade so lahko le fizične osebe s stalnim prebivališčem v Sloveniji, ki se strinjajo s splošnimi pogoji nagradne igre. V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni v podjetju Odeja d.o.o. Udeleženci nagradne igre ponudniku dovoljujejo, da ta vodi, vzdržuje, združuje in obdeluje zbirko zbranih osebnih podatkov sodelujočih in registriranih uporabnikov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/04 in in 67/07). Ponudnik zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu. Ponudnik lahko obdeluje zbrane osebne podatke za namene obveščanja o nagradnem natečaju, vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih, in ugodnostih ter za druge trženjske namene. Zavezuje se, da podatkov ne bo posredoval tretjim osebam. Prav tako nagrajenec dovoljuje objavo svojega imena, priimka in fotografije na spletni strani in Facebook strani ponudnika. Nagrade ni mogoče zamenjati za denar ali drugo nagrado.

Odeja d.o.o. lahko podeljuje tudi brezplačna darila, pri čemer si pridržuje pravico, da darilo izbere sam. Menjave daril niso možne.

 

9.Pravica kupca do odstopa od pogodbe

 

Odstop od pogodbe – velja le za potrošnike 


Kot kupec potrošnik (v nadaljevanju opredeljeno možnost odstopa od pogodbe v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov imajo le kupci, ki se štejejo za potrošnika) imate pravico, da nam v 15 dneh sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti Odeja d.o.o. o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe. 

OBRAZEC PRENESITE TUKAJ >>>

Rok za odstop od pogodbe o nakupu blaga začne teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo v primeru nakupa blaga pošlje v roku 15 (petnajst) dni od prevzema blaga, ki je določen za odstop od pogodbe.

Odstop od pogodbe lahko sporočite s posredovanjem pravilno izpolnjenega obrazca za odstop od pogodbe, ki je priloga teh pogojev poslovanja, ter z drugo nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe, s priloženo kopijo dokumentov, ki so bili priloženi ob dobavi blaga in dokazujejo istovetnost blaga in kupca, na e-naslov eprodaja@odeja.si. Odstop od pogodbe lahko sporočite na e-naslov: eprodaja@odeja.si. 

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Strošek vračila blaga bremeni potrošnika.

Blago je treba vrniti Odeja d.o.o. najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik pravočasno vrnil blago, če ga je poslal na naslov Odeja d.o.o. pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo blaga.

Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga (primeroma: odprtje izdelka, ki je zavito v folijo - npr. posteljnina, ki je zapakirana v folijo in v primeru testiranja izdelka z odstranjeno folijo/brez folije, vračilo ni več mogoče, saj za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga ni potrebno odprtje folije). Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga, kar se ugotavlja za vsak posamezni primer posebej. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga potrošniku priporočamo, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini ter v originalni neodprti embalaži, da se ne bi blago med transportom poškodovalo. Odeja d.o.o. bo potrošnika pozvala k plačilu morebitne opredeljene zmanjšane vrednosti blaga. 

Blago lahko vrnete po pošti na naslov Odeja d.o.o., Kidričeva 80, 4220 Škofja Loka. Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 9.00 do 19.00. 

Razen če sta se Odeja d.o.o. in kupec dogovorila drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v 14 dneh, kot to določa ta člen splošnih pogojev, pri naslednjih pogodbah:

  • o blagu in storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera Odeja d.o.o. nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (primeroma: naročilo po meri, ki ni standardne velikosti),
  • o dostavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat ali obstaja utemeljen sum, da je bil pečat odprt (primeroma: odprtje izdelka, ki je zavito v folijo - npr. izdelka za astmatike, ki je zapakiran v folijo in v primeru testiranja izdelka z odstranjeno folijo/brez folije, vračilo ni več mogoče ),

Če potrošnik odstopi od pogodbe skladno s tem členom teh splošnih pogojev, mu Odeja d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva prejetja pisnega obvestila o odstopu od pogodbe, povrne vsa prejeta plačila. Tako vračilo Odeja d.o.o. izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno pisno dogovorjeno drugače.

Odeja d.o.o. zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj v stanju kot ga je prejel.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga (primeroma: več dnevna uporaba blaga, pranje blaga s pralnim strojem, odprtje varovalne folije na izdelku…).

Odeja d.o.o. lahko kupcu zavrne naročilo ali kljub potrditvi naročila odstopi od sklenjene pogodbe o nakupu na daljavo, v kolikor je ugotovljeno, da kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe.

 

10.Uveljavljanje reklamacij

 

a)Reklamacije ob dostavi

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca podana ob prejemu blaga, in sicer dostavni službi,  Pošta Slovenije. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali je blago v paketu poškodovano, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, in sicer v roku 7 dni od datuma prejema blaga, obvestilo o poškodovani pošiljki pa mora kupec posredovati na elektronsko sporočilo eprodaja@odeja.si. Zaželeno je, da kupec ob prijavi posreduje slike poškodbe (blaga ali embalaže), posreduje podatek o dostavljavcu ter poda opis poškodbe. V vsakem primeru vam svetujemo, da blago ob prejemu fotografirate z več kotov, še posebej če že po zunanjosti sumite, da bi lahko bilo blago v notranjosti poškodovano. V takih primerih priporočamo tudi, da za vsak slučaj vsaj do ugotovitve brezhibnosti izdelka, ohranite originalno transportno embalažo. Na ta način lahko bistveno vplivate na hitrost reševanja reklamacije.

Odeja d.o.o. se zavezuje, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času, vendar ne odgovarja za poškodbe med dostavo, če ne odgovarja za dostavo. Kupec je zavezan, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca. Odeja d.o.o. ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo tem splošnim pogojem poslovanja.

 

a)Uveljavljanje reklamacij pri stvarnih napakah

Kdaj je napaka stvarna? Napaka je stvarna kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

  • Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
  • Kako se stvarno napako uveljavi?
  • Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

REKLAMACIJSKI OBRAZEC PRENESITE TUKAJ >>>

  • Potrošnik ima za uveljavljanje pravice iz naslova stvarne napake čas dve leti od dneva, ko je bila stvar izročena.
  • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. 
  • Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti ogled stvarne napake. 
  • Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
  • Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. 
  • Če napaka ni sporna, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. 
  • Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

 

11.Dobavni rok, dostava in prevzem blaga

 

DOBAVNI ROK

Če ste se odločili za plačilo po povzetju, s plačilno ali kreditno kartico preko storitve NestPay oziroma preko storitve PayPal:

  • Za izdelke na zalogi je odprema naročenega blaga kupcu 1 do 5 delovnih dni po potrditvi vašega naročil.
  • Za izdelke, ki niso na zalogi, kupca o možnosti dobave obvestimo na njegov elektronski naslov ali po telefonu.

Če ste se odločili za plačilo po predračunu:

  • Za izdelke na zalogi je oprema naročenega blaga kupcu 1 do 5 delovnih dni po prejemu nakazila na naš bančni račun.
  • Za izdelke, ki niso na zalogi, kupca o možnosti dobave obvestimo na njegov elektronski naslov ali po telefonu.

 

DOSTAVA

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika zavezujoč. Ob dobavi mora kupcu nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. 

V primeru, da kupca (prejemnika) v času dostave ni na naslovu, je možno paket prevzeti na poslovalnici Pošte (na katero je bil paket naslovljen) v 15 dneh. Če kupec (prejemnik) paketa ne prevzame v 15 dneh, se ta vrne nazaj ponudniku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Odeja d.o.o. je do podaljšanja dostavnega roka upravičena:

  • v primeru spremembe zakonov, predpisov in drugih pravil, ki jih je dolžan upoštevati pri izpolnitvi naročila,
  • zaradi spremembe obsega, oblike, tehnične izvedbe predmeta naročila,
  • zaradi dejanj ali opustitve na strani kupca.

Odeja d.o.o. ne odgovarja za zamudo pri dostavi, ki je nastala zaradi višje sile ali pri nastopu drugih nepredvidljivih ovir, ki niso na njegovi strani, so pa takšne narave, da imajo pomemben vpliv na izpolnitev obveznosti (ukrepi države povezani z epidemijo določenih virusov, vojne ali civilni nemiri, stavke, prenehanje dela v industriji, neuspešne dostave, požari, nevihte, poplave ali neurja, okvare, namerne poškodbe, kraje ali zaradi drugih primerov višje sile…). Odeja d.o.o. ima pravico podaljšati dostavni rok za čas trajanja te ovire ali dogodkov. O nastanku takšne ovire mora Odeja d.o.o. nemudoma obvestiti kupca.

V primeru, da je dostavni rok odložen iz razlogov na strani kupca, je ta dolžan Odeja d.o.o. povrniti dejansko nastale stroške skladiščenja ter morebitne druge stroške (npr. ponovne dostave, hrambe, zavarovanja, stroške delavcev itd.).

Odeja d.o.o. se zavezuje, da bodo izdelki dostavljeni v najkrajšem možnem času in v dostavnem roku, pri čemer se dostava opravlja po celotnem območju Republike Slovenije.

Dostava se vrši praviloma v dopoldanskem času delovnika oziroma najkasneje do 16.00 ure oziroma na način v času, kot ima dostavna služba Pošta Slovenija, ki opravljajo dostavo.

 

12. Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in kupec je trajno shranjena pri podjetju Odeja d.o.o., Kidričeva 80, 4220 Škofja Loka, Slovenija, ki upravlja s spletno trgovino.

Reklamna elektronska sporočila ponudnika morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila.
  • Pošiljatelj mora biti jasno razviden. 
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih. 
  • Željo uporabnika oz. kupca, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

 

13. Pritožbe in reševanje sporov

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku z. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonom Odeja d.o.o. nima izbranega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS). Kot je določneo z zakonom, Odeja d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS)

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

14.Varnost osebnih podatkov in zasebnost

V Odeja d.o.o. cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke vedno skrbno varujemo.

Podjetje Odeja d.o.o., Kidričeva 80, 4220 Škofja Loka, Slovenija, upravlja s spletno trgovino, ki deluje na strani www.odeja.si., skrbi za varovanje uporabnikovih osebnih podatkov, tako da deluje v skladu s predpisi in zakoni (podlaga: Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1, Ur. l. RS št. 94/07 in Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov – GDPR s pričetkom uporabe dne 25.05.2018).

Podjetje Odeja d.o.o. za potrebe poslovanja spletne trgovine Odeja, ki deluje na spletni strani www.odeja.si zbira naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov za pošiljanje naročenega blaga, naslov elektronske pošte (uporabniško ime), geslo v enkriptirani (šifrirani) obliki in ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino ali nastanejo ob komunikaciji uporabnika in ponudnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil v skladu s smernicami evropske direktive GDPR, za potrebe izpolnitve naročila in ostale potrebne komunikacije v povezavi z naročilom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino, ponudnik ne odgovarja. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Ponudnik hrani osebne podatke časovno neomejeno oziroma do odjave. Kot imetnik osebnih podatkov ima uporabnik pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov iz ponudnikovih seznamov. Uporabnik lahko kadarkoli umakne svoje soglasje s pisno prošnjo preko elektronske pošte na naslov: eprodaja@odeja.si.

Aktualna verzija politike zasebnosti je objavljena na https://odeja.si/slo/varnost-nakupa.

Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje z našim podjetjem. Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. 

Prenos občutljivih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo in se na gostujoči strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino. 

Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami poskrbi ter storitev posredovanja izvaja sistem NestPay. Avtorizacije kartic se opravljajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. 

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. 

 

15.Odveza odgovornosti


Vsebino, objavljeno v spletni trgovini, ni dovoljeno uporabljati in reproducirati. 

Odeja d.o.o. si bo prizadevala zagotavljati kar najbolj ažurno in natančno vsebino spletne trgovine, vendar ne prevzema nobenih odgovornosti za njeno ažurnost in/ali natančnost, prav tako tudi ni odgovoren za občasno nedelovanje spletne strani. 

Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost. 

Odeja d.o.o. ali katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne trgovine, ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh spletne trgovine, ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. 

Za prikaz določenih funkcionalnosti se v spletni trgovini uporablja neodvisne zunanje storitve in aplikacije. Za uporabo teh storitev veljajo pogoji uporabe zunanje storitve, ki jih določa lastnik storitve ali aplikacije. 

Objavljene fotografije in videoposnetki so simbolični in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Odeja d.o.o. ni odgovoren za informacije v mnenjih in ne sprejema nikakršne odgovornosti, ki bi izvirala iz informacij v mnenjih.

Uporabnik je odgovoren za vse aktivnosti, opravljene z uporabo njegovega uporabniškega računa ali njegove elektronske pošte. 

Ob vsakršni nepooblaščeni uporabi ali utemeljenem sumu, da je do tovrstnega dostopa prišlo, mora o tem nemudoma obvestiti Odeja d.o.o. Odeja d.o.o. ni odgovorna za škodo, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi nepooblaščene uporabe uporabniškega računa ali gesla, s katerim je registriran ali zaradi nepooblaščene uporabe elektronske pošte uporabnika.  

Uporabnik se zaveže, da bo spletno trgovino uporabljal skladno s pogoji poslovanja, da bo zagotavljal tajnost gesel ter da bo upošteval pravila in obvestila, objavljena na spletni strani www.odeja.si. 

Odeja d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake in škodo, ki so posledica posredovanja napačnih podatkov in/ali drugega delovanja iz sfere uporabnika, npr. ob registraciji ali prijavi v spletno trgovino. 

Odeja d.o.o. si pridržuje pravico, da kadar koli brez predhodnega opozorila spremeni, doda ali odstrani vsebine, objavljene v spletni trgovini. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost, pri čemer morajo poskrbeti tudi za ustrezno zaščito podatkov na svojem računalniku ali drugi tovrstni napravi. 

 

16. Končne določbe


Odeja d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se ob težavah kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec lahko odda pritožbo na elektronski naslov eprodaja@odeja.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Odeja d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se Odeja d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z zunaj sodno poravnavo; če to ne bi bilo mogoče, bo spore reševalo pristojno sodišče.

Odeja d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr. 

Odeja d.o.o. si pridružuje pravico kadar koli spremeniti te pogoje poslovanja.

Vsakokrat veljavni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.odeja.si. 

Uporabnik mora pred oddajo naročila pogoje poslovanja prebrati in potrditi strinjanje z njihovo vsebino, sicer ne bo mogel izvesti nakupa blaga. 

Ti pogoji poslovanja se objavijo in začnejo veljati 6. 6. 2023.

 

17. Kontaktna oseba za vsa vprašanja v zvezi s spletno trgovino Odeja

Z vsemi vprašanji glede spletne trgovine se lahko obrnete na Tomaža Omejca, vodjo spletne prodaje pri Odeji:

  • E eprodaja@odeja.si
  • T 04 51 30 155 (od ponedeljka do petka, med 8. in 16. uro). 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Mag. Melita Rebič
Direktorica
Odeja d.o.o.

V Škofji Loki, dne 6. 6. 2023